יום חמישי, 6 ביוני 2013

רשמים מהרכבת

זו מלפניי מדברת עם החבר שלה שסוגר שבת והקצין במושב המקביל עצבני על המפקד שלו שעיכב אותו בדיון עד שמונה בערב. אחת אוכלת בפה פתוח ומשמיעה קולות של פרה משוגעת ומדברת במבטא של פרחה מצויה שעלתה כרגע מכפרעלייך אולי תחלישי קצת?

אין לי בעיה עם נסיעות, להיפך. אני תמיד תופסת את המקום הנכון ליד החלון (אם יש מקום לשבת כמובן), מתחברת למוזיקה שלי ומתנתקת מהכל. זה זמן לחשוב וזמן להתגעגע, זמן להכין את עצמי לחיבוק שלו שיגיע בדיוק ברגע הנכון ובעצם כל ההמתנה הזו תישכח בשנייה שהחיוך שלו יפגוש את הלב שלי. 

להנות מהדרך הם אומרים, זה פשוט להנות מהדרך. פשוט זה לא, אבל זה אפשרי. אני די בטוחה אגב, שאם כל אחד מהנוסעים פה היה חושב רגע, מדבר חלש ושומר את שיחות הטלפון הקולניות למרחב אינטימי ונפרד, להנות מהדרך לא היה קשה כל כך, כמעט בלתי אפשרי. 

3 תגובות:

  1. אופייני לעם שיושב בציון.
    כמה נחמד שאני רחוק..
    וכמה נחמד שמגיע אצלך בסוף החיבוק :-)

    השבמחק
  2. איזה כיף שכ"כ כיף להיות עם מישהו :)

    השבמחק
  3. אני דווקא אוהב להסתכל על אנשים בזמן הנסיעות הללו. עם או בלי מוסיקה באוזניים, כאשר הנוף ממילא מטושטש על ידי חלון מטונף - זה נחמד לפעמים להסתכל ולצותת-בלי-כוונה על חיים של אחרים.

    השבמחק