יום שבת, 4 באוקטובר 2014

מתכננת תעופה אל היעד הבא שלי...

"קדימה והלאה, הכול נמצא בך, וכל יום חדש הוא הבטחה." 


כל כך הרבה זמן חלמתי על הרגע הזה שבכלל אתחיל להתכונן לזה, לנשום את זה, להבין שאני בדרך לשם. ותכל'ס, אני הכי מתרגשת מהדרך. כשההכנה תהיה נכונה, התוצאה תהיה נכונה...

נזכרת בכל הפעמים בהן רצתי במירוצים שונים או אפילו סתם בפארק וראיתי את האלו מהליגה של הגדולים, את כל הפעמים בהן קראתי סיפורים על אנשים שרצו את המרחק הזה.. פתאום אני מבינה שבעוד כמה חודשים אהיה אחת כזו. 
ועם כמה שאני נמצאת בין רצים באופן יומיומי, מבלה איתם וחווה איתם מרחקים כאלו ואחרים של ריצה, למספר 42.2 יש משמעות אחרת, ושכל אחד ייקח אותה למקום הפרטי שלו.
מתחילה להתכונן, יש לי דרך ארוכה ומרגשת לעשות לקראת הריצה הזו.
אבל הי, אני כבר רשומה, ומתרגשת.

לחיי היעד הבא שלי - ריצת מרתון!
רק אני יודעת כמה משמעות יש לזה עבור עצמי.
ורק אני יכולה לעשות את זה עבור עצמי.


אל האינסוף ומעבר לו... :)


2 תגובות: