יום שישי, 12 ביולי 2013

לומדת שוב לבשל, הפעם במטבח רזה.


תמונת האוכל שלי מאחד הבקרים, טעים ושמח ובריא יותר.

אחד הדברים הכיפיים בכל השינוי הזה, הוא האהבה המחודשת שלי למטבח. הדברים שאני אוכלת מחושבים מראש, רזים ובריאים. אני משתדלת לאכול מבושל ולא מטוגן, וריאציות שונות של ירקות ובשרים רזים, בלי מאפים משוגעים כמו שהייתי אוכלת פעם. אני יודעת, שומרי משקל אומרים שאפשר לאכול הכל ורק לבחור נכון/לשים לב לכמויות וכו', אבל אני מצאתי שאני מעדיפה לקחת את זה צעד אחד קדימה ולוותר על הרבה דברים שהם מראש מוגדרים כ"מועדים לפורענות" עבורי.
אז הכנתי לי ספר מתכונים "מנוקד" (כיאה לשיטת הנקודות פלוס של שומרי משקל) ואני אוספת מתכונים מחברים ואפילו ממציאה ומשדרגת בעצמי.

המממממ... אולי בקרוב אתחיל להעלות פה מתכונים לכמה מאכלים סופר-שווים וקלים להכנה? 
זה בעיקר תלוי בביקוש.

שבת שלום וסופשבוע של אהבה ואוכל טוב.

:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה